מירב טבקמן יד ימיני בכל מה שקשור לאניתיאה בכלל והקשור בביזנס אנד פלז’ר באילת בפרט.

וכך נראה הסוף שבוע בעיניה הממוקדות, המקצועיות וה…נהנות של מירב.

כמה התכוננו לסוף השבוע הזה, כמה התרגשנו ותכננו, הכל הכל עד הפרט האחרון.

כמובן שמהרגע שהגענו לשם, לא הפסקנו לשנות…הכל כדי לאזן את המינון Laughing

הכל התחיל מוקדם בבוקר, עת הגענו בהתרגשות גדולה לנמל התעופה בן גוריון לקראת הטיסה לאילת. התאספנו מדרום ומצפון ויצאנו לדרך !

לאחר טיסה קצרה ונעימה, הגענו !

התמקמנו לנו במלון אסטרל מרינה וזכינו לארוחת בוקר מפנקת במיוחד.

לאחר שכל הנשים הנפלאות הגיעו, כל אחת בטיסה שנוחה לה, מי משדה דב ומי מבן גוריון, התיישבנו להכיר אחת את השניה. כמו שאפשר לראות, האווירה היתה נינוחה ונעימה ומתוך הגישושים הראשוניים התחילו להיווצר קשרים והיכרויות.

מבלי לבזבז אף רגע, יצאנו לשיט בים סוף וזכינו לחוויה מענגת של חיבור עם רוח מלטפת, שמש אילתית ונוף מדהים ! דרך נהדרת להתחיל את סוף השבוע.

לאחר השיט התמקמנו לנו בחדרים והלכנו לנוח וכמובן, לאכול. מאוד חשוב.

התאספנו לנו לפתיחה רשמית של סוף שבוע אניתיאי ברוח ביזנס אנד פלז’ר ! שמענו את סיפורה של עטליה והקמת אניתיאה. עטליה סיפרה לנו על עשרת הדיברות של אניתיאה וחילקה לכולנו חוברות נהדרות שממחישות בעזרת סיפורים כל דיבר ודיבר.

אחרי ארוחת ערב משותפת, פנינו לסדנת Sing it all out בהנחייתה של חגית מעוז. את הזיופים שזייפנו שם לא נשמיע לכם, אבל כן נספר שהיתה סדנה עוצמתית במיוחד ומאוד חוויתית.

ביום שישי בבוקר קמנו לנו בעצלתיים, כל אחת בזמנה החופשי. נהנינו מארוחת בוקר ומזמן בריכה כאשר החברים במרכז כבר שלחו סיפורים ותמונות על גשם וסערה. באילת היתה שמש כמובן.

לקראת הצהריים קיבלנו חולצות אניתיאה ומצויידות בהרבה מים ורוח אניתיאית, יצאנו לטיול טרקטורונים שמח במיוחד

חזרנו מכוסות באבק ומרוצות עד מאוד וחשבנו לתומנו שזה זמן נהדר להתרחץ בבריכה, ללכת לטייל בקניון או לשבת בקפה תחת השמש המלטפת.

רק שלא שמנו לב שלאט לאט מזג האויר מתכנן לנו משהו קצת אחר…

כן, כן, הגשם בא לבקר גם אותנו באילת ! חצי שעה של גשם, זה כל מה שנדרש כדי לארגן כמה הצפות וסגירה של נמל התעופה בעיר. כך קיבלנו חזרה לשורותינו את מיכל שרגיל בן סירה. היא חשבה שהיא תחזור למרכז אבל כנראה שהיה נכון ומדוייק יותr שהיא תישאר איתנו Smile

יום שישי אחר הצהריים. התאספנו לקבלת שבת שהנחתה ענת לוי. שמענו ממנה את סיפור החיים שלה ואת הסיפור על הקמת “הבית על הואדי”. היה מרגש ביותר !

לאחר הפסקה וארוחת ערב חגיגית של ערב שבת, עברנו לשמוע הרצאה של אורלי בר קימה.

ההרצאה דיברה על מפתחות לשינוי, מפתחות שהובילו לריקודים עד אור הבוקר עם חגית מעוז שהרקידה אותנו ושרה לנו עד דלא ידע !

כאות ומופת לארגון ולמנכ”לית אשר לא רק מדברת אלא גם עושה, את שבת בילינו במנוחה, כל אחת לפי חשקה ורצונה. הרי סוף השבוע הזה בא להדגיש את הדיבר התשיעי של אניתיאה – אזני את המינון !

בארבע אחר הצהריים התאספנו לסדנה נשית במיוחד של רות עוז שלם שדיברה איתנו על רצפת האגן והדגימה לנו תנועות ותרגילים שיועילו לכל אישה ואישה.

לקראת הערב, התארגנו במוניות וחזרנו לשדה התעופה באילת, שכבר נפתח עד אז לפעולה, בכדי לחזור הביתה.

אז הכרנו נשים חדשות שלא הכרנו לפני כן, פגשנו נשים שכבר הכרנו במסגרת קצת אחרת והעשרנו את ההיכרות, והכי חשוב – פגשנו את עצמנו, כל אחת במקום שלה.

איזנו את המינון של עשייה מול מנוחה, העמקה מול השתטות, שחרור מול שליטה.

היה מלמד, מהנה, מרגש

ממש תענוג !

המון תודה לעטליה, לענת לוי ולכל המשתתפות הנפלאות !!